חברי הכנסת צפו בזוועות והחלו לבכות; עבאס: "לא יכול לדבר"

איתי גדסי 3 Comment on חברי הכנסת צפו בזוועות והחלו לבכות; עבאס: "לא יכול לדבר"

חברי הכנסת צפו היום בהקרנה שערך להם דובר צה"ל של הזוועות שביצעו מחבלי החמאס. הם יצאו בזה אחר זה מהאולם, בוכים ומזועזעים. גם חברי הכנסת של רע"מ יצאו דומעים

צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אנשי מערך דובר צה"ל הקרינו היום (רביעי) לחברי הכנסת את התיעודים הקשים של הזוועות שביצעו מחבלי החמאס בתושבי עוטף עזה, בטבח המחריד לפני כשלושה שבועות. מדובר בסרט שאותו הראו בדובר צה"ל לעיתונאים הזרים וכעת חשפו בפני חברי הכנסת.

מחוץ לאולם הכינו לחברי הכנסת בקבוקי מים ורופא הכנסת שהציע כדורי הרגעה. חברי הכנסת יצאו מהאולם בזה אחר זה, בוכים ומזועזעים.

אפילו שלושה מחברי מפלגת רע"מ שלא תכננו להגיע, הגיעו לבסוף לצפות בזוועות: מנסור עבאס, וליד אלהואשלה, ויאסר חוג'יראת. השלושה יצאו אף הם עם דמעות וקושי רב כמו רבים מחברי הכנסת האחרים שהגיעו להקרנה. עבאס: "זה קשה, אני לא יכול לדבר".

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד, תיארה: "מחוץ לאולם עומד רופא הכנסת ומציע כדורי הרגעה לפני צפייה. מעולם לא לקחתי כדור כזה. היום לקחתי בלי לחשוב פעמיים. אמיר אוחנה אומר כמה מילים לפני ההקרנה, בעיקר מזהיר אותנו לא לחשוף שום מידע קונקרטי מהסרט. החזקתי מעמד בתוך האולם חמש דקות. ואז ברחתי בזעקות בכי וגוף רועד. כן כדור הרגעה, לא כדור הרגעה – אני כותבת לכם את המילים הבאות מתוך התקף חרדה שלא חוויתי כמותו בחיים: אל תשנאו אחד את השני. המפלצות שונאות אתכם מספיק. תשנאו את האוייב. תשנאו את המפלצות. כל בדל של התקוטטות פנימית הוא בזבוז אנרגיה משוגע ומטופש להחריד. תשקיעו את האנרגיה הזאת בדבר אחד; מחיקת כל עזה מעל פני האדמה. שהמפלצות העזתיות יטוסו אל הגדר הדרומית וינוסו לתוך שטח מצריים. או שימותו. ושימותו ברע. עזה צריכה להמחק. ואש ותמרות עשן על ראשם של הנאצים ביהודה ושומרון. חרון אף יהודי שירעיד את אדמת העולם. דרוש כאן צה"ל נוקם ואכזר. כל דבר פחות מזה הוא לא מוסרי. פשוט לא מוסרי".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מסכנים שבכלל נאלצו לצפות בזה, ומה השטות הזאת של כדור הרגעה, מה עם הנפש???????????

  2. 1

    בטח עבגרפ’’ס ואנשיו נהנו, צריך לחסל גם אותם